SIFIR (Arşiv Ana sayfa) => İç Politika

Konu: Sivas katliamında dağıtılan bildiriler.

Sayfa: [ 1 ] 2

17.04.2008 17:40:29
 Katliam öncesi dağıtılan "Müslüman Kamuoyuna" başlıklı bildiri


MÜSLÜMAN KAMUOYUNA

“Bismillâhirrahmânirrahim

Peygamber, mü’minlere kendi canlarından ileridir. Onun hanımları da mü’minlerin analarıdır.” (Ahzâb:6)

Mü’minlere öz canlarından daha ileri olan Allah Resûlü (S.A.V.)’ne ve O’nun temiz zevcelerine, Allah’ın beytine (Kâbe’ye) ve kitab’ı Kur’an’a alçakça küfredilmekte ve mü’minlerin izzet ve namuslarına saldırılmaktadır.

Dünyanın bazı bölgelerinde şeytan ve onun yandaşları olan emperyalist kâfirler, dinimize ve mukaddes değerlerimize dil uzatmaktadırlar. Bunun başını ise satılmış, mürted Salman Rüşdi köpeği çekmektedir.

Bu şeytanî oyunlara karşı, izzetli ve duyarlı Müslümanlar yiğitçe mücadele ortaya koyarak, bu uğurda canlarını feda etmekten çekinmemişlerdir. Bu iğrenç oyunların bir uzantısı olarak ülkemizde de; AYDINLIK gazetesi denilen bir paçavrada, mel’un Rüşdi’nin figüranlığına soyunan, dünya emperyalizminin gönüllü uşağı Aziz Nesin, aynı şekilde, Kur’an’ın korunmuşluğuna dil uzatmış, Hazret-i Peygamber (S.A.V.)’in aile hayatını (hâşâ) bir genelev ortamına benzetmiş ve ümmetin anaları olan hanımlarına (hâşâ) fahişe deme cür’etinde bulunmuştur. Bu olay, dünyanın değişik yerlerinde kâfir devletler tarafından dahi kabul görmezken, basımına müsaade edilmezken, ne yazık ki laik ve ikiyüzlü T.C. Devleti tarafından yayımlanmasına izin verilmiş, ayrıca bunu kabullenmeyip protesto eden izzetli Müslümanlar, devletin polis ve jandarması tarafından coplanmış, kurşunlanmış, bir kısmı da hapishanelere atılmıştır. “Salman Rüşdi köpeği Müslümanlar’ın çok az olduğu kâfir bir ülkede korkudan sokağa çıkmaya bile cesaret edemezken, onun yerli uşağı Aziz Nesin köpeği, yanında kendisiyle beraber bir ekiple birlikte, şehrimiz Valisi tarafından davet edilip, şehirde adeta Müslümanlar’la alay edercesine gezebilmektedir .

Kâfirler şunu iyi bilmeli ki:

İslâmın Peygamberi’ni ve kitab’ın izzetini korumak için, bu uğurda verilecek canlarımız vardır.

Gün, Müslümanlığımızın gereğini yerine getirme günüdür.

Gün, Allah (C.C.)’ın vahyi Kur’an-ı Kerim’e, Allah’ın meleklerine, Allah’ın Resûlü Hz. Muhammed (S.A.V.)’e, O’nun ailesine ve ashabına yöneltilen çirkin küfürlerin hesabının sorulması günüdür.

‘İman edenler, Allah yolunda savaşırlar. Kâfirler de tağut yolunda savaşırlar. O halde şeytanın dostlarıyla savaşın. Çünkü şeytanın hilesi zayıftır.’ (Nisa:76)

Galip gelecek olanlar, şüphesiz ki Allah taraftarı olanlardır. "



Saldırı ve Katliam Gecesi 1 Temmuz Akşamı Evlere Dağıtılan Bildiri



“Halkımıza Çağrı;

Müslüman halkın yaşadığı bu ülkede, İslam için binlerce şehit verilmiş bu topraklarda, bir kesim tarafından, ‘basın özgürlüğü, düşünce hürriyeti’ adı altında, Müslümanlar’ın kutsal değerlerine sözlü veya yazılı olarak kimse saldıramaz.

Biz Müslümanlar, canımız pahasına da olsa, bu değerlerimizi korumakta kararlıyız.

Müslüman halkımızdan bu konularda duyarlı olup, İslam’ın değer yargılarını alaya alanlara izin vermemelerini, ne pahasına olursa olsun bunu engellemeyi dini bir görev olarak bilmelerini, bu alçaklar karşısında susulduğunda, yarın mahşerde Allah’a nasıl hesap vereceğimizi düşünmelerini istiyoruz.

‘Müminlerin, Peygamberi kendi nefislerinden çok sevmeyi gerekir. O’nun eşleri, onların anneleridir...’ (Ahzâb Suresi, Ayet: 6)

‘Ve kâfirlerin hesapları varsa, Allah’ın da bir hesabı vardır. Allah hesabı çabuk görendir.’ (Enfal Suresi, Ayet : 30)

‘Kâfirler istemese de, Allah nurunu tamamlayacaktır.’ (Saff Suresi , Ayet:Cool

Not: Bu yazıyı okuyan, Allah rızası için çoğaltarak dağıtsın.

MÜSLÜMANLAR”
...............................
Sürekli İslamın güzelliklerinden bahsedenlere...

kopil118 17.04.2008 18:07:20
katliamın nedeni şimdi daha iyi anlaşılabiliyormuş meğer.

gobilibozo 17.04.2008 20:30:21
Sende bu bildirinin müslümanlar tarafından dağıtıldığına ve bu olayın müslümanlar tarafından yapıldığına inandın değilmi Tongue


Sapiens 17.04.2008 21:21:56
Sayın Khaos  sürekli islamın(müslümanların  mı demeli) güzel yönlerinden bahsedenlerle sürekli islamın(müslümanlrın ) olumsuzluklularından bahsetmek çok farklı şeyler değil


 
  ayrıca bundan daha kanlı bildirilerde gördüm ama kimse ölmedi o bildirlerin dağıtıldığı ortamlarda
sayın gobilibozo bu metnin tamamını bilmem  ama benzer metinelri müslüman olduğu iddia edilen veya kednielrine müslüman diyen gruplarca dağıtıldığğına pek çok kez şahit oldum




adıbelli 17.04.2008 22:19:17
Velev ki bildiriyi müslümanlar dağıtmış olsun veya olmasın;

Eğer dünya üzerinde kutsallarına ve annesine , yukarıdaki bildirinin işaret ettiği şekilde hakaretler edilmesine rağmen adı geçen olayda gösterilen tepkiyi göstermeyecek olan birileri varsa adı geçen tepkiyi haksız, yanlış, barbarca vb gibi sıfatlarla nitelemelerini doğal karşılarım.

Velev ki bildiriyi müslümanlar değil de başkaları dağıtsın, ne fark eder, bildiriye konu olan söylemler gerçektir.

17.04.2008 22:28:48
Vayy ılımlı faşistler toplanmış hoşgeldiniz. Ben bildiriyi ve içindeki zihniyeti gösterdim savunuyorsanız faşistsiniz altındaki gerekçesi mühim değil faşizmin daima gelenekleri ve inançları neden gösteren gerekçeleri vardır yoksa da üretir, yok bunlarıo savunmuyorsanız müslüman değilsiniz, çünkü cihatı ve islamı kafirlerden korumayı reddettiniz. Her iki durumda kendi konumumda beni ilgilendirmiyor, kişiliğime karşı yapmış olduğunuz yorumlar da şahsi dayatmalarınızdır onunla da ilgilenmiyorum. Kolay gelsin sizlere şimdilik laugh

adıbelli 17.04.2008 22:32:46
Evet, doğal karşılarım dedim, haklı bulurum demedim.

Ancak gösterilen tepkiyi daha doğal karşılarım ve doğal karşılamakla kalmam
haklı da bulurum. Böyle bir durumda nasıl bir tepki gösterilmesi bekleniyordu anlamaya çalışıyorum.

Buna benzer durumlara ve gösterilen tepkilere arada sırada rastlıyoruz. TAYAD olayı ve Dink olayı gibi.. Etki- tepki meselesi.

Dolayısıyla bu milleti iyi tanımamanın ve bunun sonucunda yanlış politik hamlelerin sonuçları da olmalı... Oluyor da.

adıbelli 17.04.2008 22:44:04
Burada bireysel bir durumdan bahsetmiyoruz. Kimsenin alınganlık  göstermesine gerek yok. Bu ve benzeri durumları anlamak için kitle psikolojisinin çözümlenmesi lazım. Anlamak için empati geliştirmeyi önerdim o kadar. Eğer yanlış anlamaya bağlı kırgınlık ve alınganlığa sebebiyet verdimse, hakkınızı helal edin sayın khaos.


Bu ne celal böyle.

Görüyorum ki  konuyu tartışacak aklı selim kayboldu.

Sizlerle bu konuda beraber olamayacağım ne yazık ki


ice 18.04.2008 00:11:16
Evet, doğal karşılarım dedim, haklı bulurum demedim.

Ancak gösterilen tepkiyi daha doğal karşılarım ve doğal karşılamakla kalmam
haklı da bulurum. Böyle bir durumda nasıl bir tepki gösterilmesi bekleniyordu anlamaya çalışıyorum.

Buna benzer durumlara ve gösterilen tepkilere arada sırada rastlıyoruz. TAYAD olayı ve Dink olayı gibi.. Etki- tepki meselesi.

Dolayısıyla bu milleti iyi tanımamanın ve bunun sonucunda yanlış politik hamlelerin sonuçları da olmalı... Oluyor da.

Yerim kitle psikolojisini , Sivas katliamının, Trabzondaki TAYAD olayının, Mersin'de bayrak yakılması olayının, Trabzonda  rahip Santoro cinayetinin, Hrant Dink cinayetinin ve en son Malayta katliamının etki tepki meselesi olmadığını örgütlü birer provokasyon hareketi olduğunu (tıpkı 1955 6-7 Eylül olayları, 1 Mayıs 1977, 1978 Maraş, 1980 Çorum katliamları gibi) artık dünya alem biliyor görmek istemeyen kör gözler zaten göremez.  Sivas katliamının ardında Ergenekon gibi derin devlet güçlerinin   bulunduğunu artık herkes biliyor. 1 Mayıs 1977'de 500 000 kişinin üzerine mermi yağdıran devletin Sivas'ta 1000 kişilik ablukayı kıramayıp insanları yanarak ölmeye terketmesini "Devletin vatandaşla karşı karşıya gelmek istememesi" teranesi olarak yutturmaya çalışanların önermelerinden bu topraklarda bazı yurttaşların sıradan yurttaşlardan  daha fazla yurttaş olduğu sonucu çıkar. Ki zaten Osmanlıda da Cumhuriyet'te de bu bilinen bir şeydir.

Yani yanlış politik hamle yapan yokolmaya katlanacaktır. (bkz, ermeniler, kürtler, 80 öncesi sol hareket vs.) Faşizm nedir ki zaten  ağzına sağlık şeker senin... Merd-i kıptı şecaat arz ederken sirkatini söylermiş.

 knuppel2

MrsBrown 18.04.2008 09:59:48
Böyle şecaati eşekler öpsün.

18.04.2008 10:11:08
Smiley

gostragon 29.04.2008 17:22:02
sadece yazdıklarınıza gülüyorum sessizce.

...σzαη... 29.04.2008 18:02:53
bu olaylarda bir alevi olarak tarafsiz kalma durumum elbette yoktur amma velakin,orda ölenlerden kac tanesi alevilik felsefesinin hakkini verebilmistirkide onlara alevi denilebilsin bunu düsünmek lazim ...

hic bir alevi peygambere hakarette bulunmaz kurana ise asla .... düsündürücü olan,ateist aziz nesinin inanc sahibi pir sultan gecesine davetli olmasidir ...

yakma yikma elbette bir hayvanlik örnegidir ve bununda islamiyetle bir alakasi yine yoktur,nitekim onlarda ne kadar müslümandir ki , insan yakabilsinler ....


komple komple kritikiz diyor ya burak kut abimiz,öyle yani ....

adnan 30.04.2008 16:28:43
bu olaylarda bir alevi olarak tarafsiz kalma durumum elbette yoktur amma velakin,orda ölenlerden kac tanesi alevilik felsefesinin hakkini verebilmistirkide onlara alevi denilebilsin bunu düsünmek lazim ...

hic bir alevi peygambere hakarette bulunmaz kurana ise asla .... düsündürücü olan,ateist aziz nesinin inanc sahibi pir sultan gecesine davetli olmasidir ...

yakma yikma elbette bir hayvanlik örnegidir ve bununda islamiyetle bir alakasi yine yoktur,nitekim onlarda ne kadar müslümandir ki , insan yakabilsinler ....


komple komple kritikiz diyor ya burak kut abimiz,öyle yani ....


boş ver be ozanım
dini anlamamışlar aleviliğimi anlayacaklar Smiley

ycoskun 02.05.2008 10:23:53
İslam Peygamberi kendisine, ailesine ve hatta ümmetine en ağır saldırılar olduğunda bile herhangi bir kimsenin canını yakmamıştır.

Akıl gücünün bilek gücüne galip geleceğini en iyi bilenlerden biriydi o.

Ki kraldan çok kralcı kesilen bu zümreye en makul cezayı Allah verecektir.


Sayfa: [ 1 ] 2