SIFIR (Arşiv Ana sayfa) => İç Politika

Konu: Yargıtaydan AKP ye kapatma davası.

Sayfa: 1 [ 2 ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Sapiens 14.03.2008 21:19:05
AKP kapatılsın mecliside kapatalım almanyadan ve isviçreden profosyonel yöneticler getirip üğlkeyi yönettirelim (neden mi alamanya ve isviçre akalıma ilk onalr geldi siz hollanda ve daniamrka deyin farkamz)

enthogenic 14.03.2008 21:31:32
aslında AKP'nin katılması pek de iyi olmayacak bunu bir oyun olarakda algılayabiliyorum ülkede mali kriz var yakında daha da yayılacak olan bir kriz AKP bu mali kriz öncesi kendisini kapattırarak bizi kapattınız böyle oldu diyebilir,
ama yinede battı balık yan gider kapansın tabi

ABD, 4 kez faiz indirimine gitti bu konuda bir bilginiz var mı? Ülkede değil dünyada bir kriz var ve bu bir sistem krizi, kapitalizmin açmazı. Yani değil AKP ve bu meclis ilk meclis dirilse bu krize engel olamaz. Bu yüzden AKP var kriz var edebiyatı dünya ekonomisini takip etmemekle ya da kapitalist ekonominin işleyişinden bir haber olmakla açıklanabilir ancak.

Tarih tekerrürden ibarette değildir fakat memlekette tarih böyle böyle ilerliyor. Partiler kapatılır açılır, açılır kapatılır. Sorun ne AKP ne de Ilımlı-İslam modeli sorunudur sorun köylülük sorunudur, sorun muhafazakarlık sorunudur. Ne oldu da bu sorun böyle gün yüzüne çıktı? AKP ile beraber taşralılar, köylüler, muhafazakarlar da devlet kar paylarından pay alma isteğine girişince kemalistlere dokundu tabii. Kapatılsın, nasıl olsa gene açılır gemi su almaya başladı ne de olsa.

14.03.2008 21:36:52
Hangi taşraların pay alma hakkınıdan söz ediyorsunuz,çiftçilere işçilere hakaret edenler mi köylüyü temsil ediyorlar,sizde sanırım gündemden uzaksınız sosyal güvenlik deformu denilen saçmalık ile sokaklara dökülen memurlardan da bilhaber geziyorsunuz,bize dokunan birşey yok,bizi ilgilendiren birşey var o da Türkiye Cumhuriyeti

Sapiens 14.03.2008 21:39:21
sendika baronları istedi mi sokağa dökebiliyrolar insanalrı insanların ne için döküldükelrine dairbir bilgileri var mI? bu gün aksarydan beyoğluna değin ynalrıdnaydım  bir kaç militan dışıdna diğerleri niye orada oldukalrının farkında bile değilnmiş gibi duruyroalrdı

14.03.2008 21:41:47
Çamur At İzi Kalsın,
Hep Aynı Pilav Isıtın Isıtın Getirin,Geç Bunları Geç

enthogenic 14.03.2008 21:51:13
Köylülük derken köylü Mehmet'ten bahsetmiyordum. Siyasette bireyler üzerinden değil kitle üzerinden yürür. Cümleleri cımbızlamakla olmaz, olmamış zaten. Genel bir konseptten bir kelimeyi çekip bunun üzerinden teori üretmek siyasi açmazın işaretidir. Siyaseten kabızlıktır.

Köylülük derken gözden düşen fakat şimdi yeniden gözde olan anadolu sermayesinden bahsediyordum ki bu sermaye hala muhafazakardır (kafa olarak da köylüdür) İstanbul sermayesi gibi kendini batı'nın omurgasına eklemlememiştir. Bu ayrımı seçim çalışmalarında çok net şekilde görmüştük. Sayın Baykal İstanbul iş çevreleriyle nasıl da sıkı fıkı bir ilişkileri olduğunu ballandıra ballandıra anlatıyordu katıldığı TV programlarında. Devletin rantlarını istiyor köylülük kemalistler yani desteğini aldığı İstanbul sermayesi ise vermiyor. Devleti kim yönetecek sorun bu..

AKP yani anadolu sermayesi çok gaddar, işçilere, emekçilere nasıl da kötü davranıyor. Bunun çözümü İstanbul sermayesinin büyük bölümüdür. Onlar işçileri emekçileri sever. Çok doğru bir tespit bu.

AKP'nin kapatılması demek burjuva hukukunun kendi topuğuna sıkmasıdır. Buradan halka bir pay düşmez sadece sıkıntı düşer. Halk sever halk partilerimiz gayet elit olduğundan tüm kirli planları bilir ve bizi aydınlığa çıkartır inşallah amin!

14.03.2008 21:55:16
Köylülerde zaten İstanbulda ki Batı omırgalı sermayeye eklememe derdinde ya,biraz daha realist olun yoksulluk sömürüp devletin kasasında ki parayla kilo kilo kömür satarak kendimize oy kazandık diyebilen,dürüst müslüman lazım memlekette ama görüyoruz ki siz müslüman değil anca müslümcü olurusunuz laugh

14.03.2008 21:59:55
AKP yi kapatmak için ortada sebep yoktur da:
AKP nin kapatılacağını,
kapatıldıktan sonra çok güzel günlerin geleceğini falan sanıyorsanız çok yanılıyorsunuz.
DTPnin yanında pamuk helva gibi kalır AKP
ve ortada kapatılamayan bir DTP var.

Benim anladığım:
Dava açılıyorsa birilerinin yapacak fazla birşeyi kalmadı. Son çırpınışlar..
Zannediyorsanız ki geriye doğru bir dönüş olur, yine yanılıyorsunuz. Çünkü ihtilaller dahil geriye dönülmediği yanlızca olacakların ertelendiğinin farkında artık insanlar.

He, ben ne isterim.
Kapatılsın.
Sonra %80le gelir herhalde.

Ama ellerinizi avuşturmayın boşuna,
Göğüs göğüse çarpışmaktan korkuyorsunuz, böyle kolaylıklar istiyorsunuz..
Çarpışmadan AKPyi alt edemezsiniz.

Dilerim hukuk dışına çıkmasın.

14.03.2008 22:02:46
DTP'ye de kapatma davası açıldı AKP gibi,zamanında Faziletde kapatıldı Milli Selametde hiçbirisi yüzde kırk oy ile elli oy ile dönmüş değil,dönecek diye de korkaklık edilecek değildir,AKP cumhuriyet için bir zarardır an az DTP kadar bölücü bir unsurdur,Türkiye cesur ve şerefli hukukçular yetiştirmiştir hepsiyle gurur duyuyorum,Amerikada ki Hocanız Fetoş Yeni Planlarına Başlar Korkmayın Siz Tongue

enthogenic 14.03.2008 22:03:33
Köylü mehmet, ahmet, hatice, ayşe felan hepsi giriyor anadolu sermayesinin içine bunlar sonra istanbulu işgal etmek istiyorlar kapitalizmde böyle bir şey paranı yanında taşırsın töbe töbe.. Bir kere açıkladım yukarıda var açıklama. Yanlış okudun sanırım (bu iyi niyetli yorum), anlamaya direniyorsun çünkü siyasi tezlerin iç mihrak edebiyatından, komplo teorilerinden öteye geçmiyor (bu da kötü niyetli yorum).

Taraf değilim dediğim şey ne şamın şekeri ne arabın yüzü...
Ne AKP ne CHP.
Ne liberalizm ne kemalizm.
Ama bu da bir taraf olmak sayılabilir. Müslüm tarafındayız.
Kömür almayın alacaksanız altın alın diyen kişinin sesi siyasi etik dersi vermesin rica ederim midem almıyor. Ayrıca siyasi jargonunuza hayran kaldım, seviye burdan yürüyor demek ki.
Neyse..

14.03.2008 22:05:51
Ben Haticelere,Ayşelere bakmam Neticeye Bakarım  Smiley

ulgnil 14.03.2008 22:10:04
akp kapatılmalı kapatılmalı da şimdi ne olacak?
demooookrasi çığlıkları atacaklar
haksızlığa uğramış gibi gösterecekler kendilerini
halkı ayaklandıracaklar
yani ne yapacaklarsa yapacaklar
ama kapatılmalılar

14.03.2008 22:12:45
Sence AKP zararlıdır,
Bence sen zararlısın,
AKP, DTP birleşseler senin yanında halt etmişler..
Nedir bu cabbarlık.
Nedir bu suçlu ilan etme..

Siyasi yasaklardan sonra güçlenerek gelir,
Onun için biz güçlenirken siz eriyorsunuz.
Bakınız : tarih-i tekerrür

Kuzey,
Doğrudur da hukuk dışına mı çıkalım dersin.
Cevabı yoktur o sorunun.
Bu yolun akıllı yolu, kuralıyla oynamaktır.

enthogenic 14.03.2008 22:17:24
Memleketin haline bak.
Bu bir iktidar savaşı, fillerin tepişmesi olma ihtimalini daha yüksek görüyorum -eşşekler de olabilir. İktidarla uzaktan yakından alakası olmayan kişilerin bu tiyatroda taraf belirlemesi kraldan çok kralcılığı anımsattı bana. Bence kapatalım şu meclisi, birini de ilan edelim padişah diye rahat edelim bize bu yakışır hatta yaraşır..

"Turuncu Devrim" yapmaya çalışmakta değil bu. Bu başka bir şey bu hukuk bilmemek olsa olsa.

14.03.2008 22:18:38
Siyasi Yasaklar Sonrası Güçlenerek Gelmek Dedin Dimi;
Taylan Özgür,Erdal Eren,Deniz Gezmiş,Yusuf Arslan,Hüseyin
Yahut idam edilenleri geçtim de Mahzuniler,TİP,neredeler!Yok Ettiniz,
Sıra Size Gelince Bu Korku Telaş Niye


Sayfa: 1 [ 2 ] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20